♕Sweet Purple.
Indahnya iman
Thursday 7 June 2012 @ 22:11 | 0 Sweety [s]

Assalamualaikum !
      Kepada semua pembaca , fiqa ada satu nasihat yang sangat berguna kepada semua insan . .


~…Ambillah masa untuk berfikir,..Fikiran itu sumber kekuasaan,…Ambillah masa untuk membaca,..Membaca itu asas kejayaan,..Ambillah masa untuk bekerja,..Kejayaan tidak mungkin dicapai tanpa usaha…Ambillah masa untuk solat..Solat itu kuasa yang paling berkesan mencegah kemungkaran,..Ambillah masa untuk bermain,..Bermain menjadikan kita sentiasa cergas,Ambillah masa untuk bersedekah,..Hidup kita terlalu singkat untuk kepentingan diri semata-mata… ALLAHU AKHBAR.. YA ROBBI berkatilah sisa2 hidup kami YA ALLAH… Ambillah masa untuk tersenyum,.^_^ .Senyuman itu penawar bagi jiwa.. ^_^,Ambillah masa untuk bersahabat,..Inilah jalan ke arah kebahagiaan, ..Ambillah masa untuk berkasih-sayang,..Inilah kurniaan Ilahi untuk hamba-hambaNya… indahnya.. aturanMU YA ALLAH.. ASTAGFIRULLAH HAL AZIM.. SUBAHANAALLAH WABIHAMDIH.. SUBAHANAALLAH HIL HALIM…Ya Allah, sungguh aku ini lemah, kerana itu Ya Allah, kuatkanlah aku.Dan aku ini hina dina, kerana itu muliakanlah aku. Dan aku ini fakir, maka cukupkanlah aku, Wahai Dzat Yang Maha Pengasih dan Penyayang.. AMIN YA ROBBAL ALAMIN"

LOVE YOU ALL . . 
thanks f0r reading ! :D


Older Post | Newer Post
Disclaimer

Hi Assalamualaikum.Hello. I'm Fieqa! Welcome to my blog and thanks for viewing my site. First of all, this blog is officially mine. Whatever I wrote at here is sincere from my heart and your job is reading and give opinions. Not for judge me as you know me well. Please leave your footprints at my Cbox. Don't like my site? You can click the red button in the upper right corner.



Navigate

Diary AboutMe Stuffs Linkies

Know Me?

Ihave my own's world :'D


Sincerly.

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Nurul Afiqah.
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!